Update


salam...
aku ade sedikit update tuk fm09...
aku skrg maen dlm malaysia dlu..
esok2 bru aku maen yg epl or spanish puye league k...
nie antara pretasi aku dlm setahun lebih dlm pasukan selangor...
antara pemain yg menjadi key player tok selangor nie ialah Hardi Jaafar, Safee sali, Hadi zainal,Asraruddin putra Omar, Juzaili Samion, Amri yahya, Razman Roslan, Fadzirul, Nasril Nourdin..
tp aku syg semua player aku.. semua participate.. musim nie permulaan yg agak lembap ar..
sbb 3 4 kali aku seri.. lepas dpt rentak sbnr aku da x pndg blakang da.. dgn rekod 9 perlawanan tnpa kalah pretasi selangor da besh da...
nie aku sertakn beberape pic tuk tatapan korg semua k..




















































tuk pengetahuan korg semua aku da pon memecat P. Maniam..
pdn muke dye.. aku x leh keje ar ngan dye... haha...
antara pemain muda yg akn aku training ialah.. Ma Jianrong, Faizal Jusoh klaw x silap... pastu jailani klaw x silap..
k la.. nti ku update lg perkembangan lg k...
cau.. salam..

0 Response to Update

Post a Comment