Cabaran 30 Hari Blogging


assalammualaikum...
dan salam sejahtera...
ari nie genap ar 1 ari aku mendaftar tuk join cabaran 30 blogging...
cabaran nie di ketuai oleh seorg kwn dari ehoza.com
walaupon still bru dlm blog tp aku rase  nie r care aku nk upgrade pengetahuan aku ttg dunia blog..
tentang ape itu blog..
sblom nie hanya mendengar dan membaca tp skrg aku da ade blog sndiri..
agak menarik sesuatu yg bru tuk di terokai..
so cabarannye akn bermula isnin nie...
klaw aku x bz aku akn update setiap ari..


Cabaran 30 Hari Blogging
1. Tujuan cabaran di adakan ialah untuk mengalakkan para blogger, meneruskan aktiviti blogging mereka dengan lebih profesional. Sedar atau tidak, profesionalisma menulis blog tidak terletak kepada lawa atau tidak blog sahaja, tetapi juga perkara-perkara lain.

2. Membaik pulih blog, dari segi teknikal, promosi, dan lain-lain

3. Memperatkan hubungan di kalangan lingkungan blogger Ehozarian.

4. Mempertabatkan blogger sebagai seorang penulis yang boleh di terima dengan baik di kaca mata pembaca. Sedia maklum, reputasi blogger kadang-kadang sedikit terpalit dengan keadaan semasa.

5. Memperbanyakkan aktiviti melibatkan Blogger Ehoza 


Cabaran hanya memerlukan para blogger mengikuti tugasan hari demi hari. Memandangkan kekangan tugas, kekangan masa. Saya ubah konsep kepada setiap dua hari 
 Menjadikan tempoh cabaran ini selama 2 bulan. Tetapi sebarang pindaan adalah tertakluk kepada kehendak majoriti

ok.. kite tgok perjalanan cabaran ini..
jgn ketingalan dan jgn lupe tuk singah di blog saya..
gambatte tok semua.. FIGHT-O OH!!

Updated Participant

1st Batch

1.Cik Mal
2.Eina
3.Prodigy
4.Aliaman
5.Qasasa
6.Goldmine
7.Oweiz
8.Adriana
9.Hendrastar
10. Onepeace 
11. 
Profpoyo
12. zircornia
13. Saya Punyer
14. Sharksuke
__________________

2 Response to Cabaran 30 Hari Blogging

  1. kimmy says:

    gud luck bro..

  2. D'onez says:

    mekaseh kak kimmy..
    huhuhu..
    sush gak nk jdi blogger nie..
    hahahaha

Post a Comment