TOPUP PUYE PSL!


assalammualaikum... dan salam sejahtera hendaknya....
ari nie mmg ku geram.. nk topup x dpt2...
siang td aku da mintk kt sorg mmbe aku yg die ade jual topup tp x di bls..
xpe.. bole sabar lg..
pastu mlm nie dpt gayut kejap pastu putus sbb krdt abes...
try topup kt cimbclicks tp asyik fail!
request TAC x sampai2..!!
klaw sampai pon die ckp invalid TAC!! geram tol aku!!!
time nk time tue xde..
da ar x mkn lg nie...
sabo je laa...
saje je nk uji kesabaran aku.... xpe aku try saba semampo aku mampo...
ape2 pon tu je tuk ari nie...
esok CABARAN 30 ARI BLOGGING da bermula..
hehehe... bz cket skrg nie.. dgn asemennye lg...
arap2 aku dpt tempuh mggu yg sukar nie...
aminnn.. k la cau dlu...
salam...
"jadikan diri anda seorg yg sabar dan tabah"

1 Response to TOPUP PUYE PSL!

  1. Anonymous says:

    wallamak..
    akhirnya tertimbul gak blog abg!!!
    ahahahahaha~
    kecoh!

Post a Comment